Інтернет маркетинг і онлайн реклама. Що важливо не переплутати?

Навіть багато співробітників рекламної галузі нерідко плутають маркетинг і рекламу. Причина в тому, що в радянські часи не існувало ні того, ні іншого. Також, як не існувало реальної конкуренції. Так, в чому ж полягають відмінності? Чому важливо не плутати інтернет маркетинг і онлайн рекламу?

Близнята чи двійнята?

Онлайн реклама є кінцевим інструментом інтернет маркетингу. Вона дозволяє донести до споживача інформацію про продукт. Про те, який саме продукт, як і до якого споживача його необхідно донести, турбується інтернет маркетинг.

Давайте більш детальніше!

Інтернет маркетинг починається з дослідження та аналізу ринку. Він включає в себе вивчення конкурентного середовища і конкурентних переваг. Важливим аспектом є складання соціального портрета потенційного споживача. Об'єктом маркетингового дослідження також стає фінансове і сімейне положення потенційного клієнта, його рід діяльності, вік, звички та уподобання. Важливо врахувати насиченість ринку конкретними товарами та послугами, щоб виробити власну комерційну пропозицію.

На підставі всіх цих даних розробляється продукт або послуга, а також стиль позиціонування на ринку.

У сферу діяльності маркетингу також входить підбір дистриб'юторів і партнерів, створення якісних та ефективних комунікацій з партнерами, співробітниками, споживачами і конкурентами. У ланцюжку цих процесів реклама займає важливе, але останнє місце. Без дослідних даних неможливо підібрати відповідні ресурси для реклами і створити привабливу рекламу.

Тому замовляючи приміром SEO просування сайту чи налаштування контекстної реклами у Львові ви повинні чітко розуміти наступне твердження:

Реклама - це частина маркетингу, але не його синонім.

За допомогою реклами до споживача доноситься інформація про переваги компанії, проекту, товару або послуги. Для досягнення цієї мети створено безліч різних ресурсів. До них відносяться публікації в ЗМІ, розміщення на білбордах, сітілайтах, а також в транспорті. Крім радіо і телебачення ефективним ресурсом реклами стали вуличні промоакції і публічні заходи. Ресурси онлайн-реклами стали окремою галуззю. До них відносяться не тільки рекламні статті, розміщення банерів і тизерів, але також внутрішня і зовнішня оптимізації. Без якісного пошукового просування сучасна реклама не здатна витримати натиск конкурентів. Тому пошукове просування стало основою для онлайн-реклами. Разом з тим, без онлайн-реклами пошукове просування не має великого сенсу і несе більше витрат, ніж вигоди.

Забезпечте свій бізнес успіхом і процвітанням. У цьому вам допоможе bevisible.com.ua!

 

26 октября 2016 Рейтинг: Просмотров: 387 Автор:
 
Комментарии (0)

Нет комментариев. Ваш будет первым!

Новые статьи
Удобно ли использовать планшет в качестве телефона
10 ноября 2016   Автор: Admin   Просмотров: 814 Комментарии: 0
&ndash,

Что купить: планшет или телефон? Выбор сделать достаточно сложно. Функциональность первого значительно выше, но без средства связи оставаться тоже не хочется. В подобной ситуации грамотным решением становится приобретение планшета, поддерживающего опцию приема и совершения звонков.

Читать дальше >
Как правильно подобрать доменное имя для сайта
10 ноября 2016   Автор: Admin   Просмотров: 860 Комментарии: 0

Все знают известное выражение, что начинается со слов «Как корабль назовешь...». В современном мире это выражение приобретает другие обороты и касается уже не кораблей. Выбирая доменное имя очень важно правильно его подобрать. Ведь хорошо подобранное имя это залог вашей узнаваемости, вашего понимания другими клиентами, а так же увеличит ваши шансы в поисковой выдаче.

Читать дальше >
Для чего нужен колл трекинг?
10 ноября 2016   Автор: Admin   Просмотров: 736 Комментарии: 0

Ни для кого не секрет, что различные каналы рекламы имеют различную эффективность, конечно существуют инструменты измерения этой эффективности такие как Google Analytics, Яндекс.Метрика и другие. Однако как быть если пользователь перешел по рекламе, просмотрел товар, и позвонил чтобы заказать, соответственно закрыл сайт. В предыдущих инструментах этот клиент отметиться как не завершивший конверсию (покупку) или как отказ. Но ведь это не так. И как отследить каналы рекламы по привлечению таких клиентов? Чтобы действительно верно оценить эффективность каналов рекламы услуга коллтрекинга может быть действенным способом.

Читать дальше >
Как раскрутить интернет магазин
31 октября 2016   Автор: Admin   Просмотров: 1296 Комментарии: 0

Электронная коммерция постоянно набирает обороты. Ежедневно появляются сотни новых интернет магазинов, растет конкуренция во всех сферах интернет рекламы, растет цена за покупателя.

Как раскрутить интернет магазин

Данная статья про то, как раскрутить интернет магазин. В статье мы рассмотрим только самые эффективные источники привлечения посетителей в интернет магазин, наглядно и детально рассмотрим методы, способы и важные нюансы.

Читать дальше >