Навіть багато співробітників рекламної галузі нерідко плутають маркетинг і рекламу. Причина в тому, що в радянські часи не існувало ні того, ні іншого. Також, як не існувало реальної конкуренції. Так, в чому ж полягають відмінності? Чому важливо не плутати інтернет маркетинг і онлайн рекламу?
Близнята чи двійнята?
Онлайн реклама є кінцевим інструментом інтернет маркетингу. Вона дозволяє донести до споживача інформацію про продукт. Про те, який саме продукт, як і до якого споживача його необхідно донести, турбується інтернет маркетинг.
Давайте більш детальніше!
Інтернет маркетинг починається з дослідження та аналізу ринку. Він включає в себе вивчення конкурентного середовища і конкурентних переваг. Важливим аспектом є складання соціального портрета потенційного споживача. Об'єктом маркетингового дослідження також стає фінансове і сімейне положення потенційного клієнта, його рід діяльності, вік, звички та уподобання. Важливо врахувати насиченість ринку конкретними товарами та послугами, щоб виробити власну комерційну пропозицію.
На підставі всіх цих даних розробляється продукт або послуга, а також стиль позиціонування на ринку.
У сферу діяльності маркетингу також входить підбір дистриб'юторів і партнерів, створення якісних та ефективних комунікацій з партнерами, співробітниками, споживачами і конкурентами. У ланцюжку цих процесів реклама займає важливе, але останнє місце. Без дослідних даних неможливо підібрати відповідні ресурси для реклами і створити привабливу рекламу.
Тому замовляючи приміром SEO просування сайту чи налаштування контекстної реклами у Львові ви повинні чітко розуміти наступне твердження:
Реклама - це частина маркетингу, але не його синонім.
За допомогою реклами до споживача доноситься інформація про переваги компанії, проекту, товару або послуги. Для досягнення цієї мети створено безліч різних ресурсів. До них відносяться публікації в ЗМІ, розміщення на білбордах, сітілайтах, а також в транспорті. Крім радіо і телебачення ефективним ресурсом реклами стали вуличні промоакції і публічні заходи. Ресурси онлайн-реклами стали окремою галуззю. До них відносяться не тільки рекламні статті, розміщення банерів і тизерів, але також внутрішня і зовнішня оптимізації. Без якісного пошукового просування сучасна реклама не здатна витримати натиск конкурентів. Тому пошукове просування стало основою для онлайн-реклами. Разом з тим, без онлайн-реклами пошукове просування не має великого сенсу і несе більше витрат, ніж вигоди.
Забезпечте свій бізнес успіхом і процвітанням. У цьому вам допоможе bevisible.com.ua!
Нет комментариев. Ваш будет первым!